هفت روش برای ارتقاء کسب و کارها

menuordersearch
ehsanghaderi.ir
سبد خرید
سبد خرید
بلاگ
۱۴۰۴/۲/۲۸ يكشنبه
(1)
(0)
هفت روش برای ارتقاء کسب و کارها
هفت روش برای ارتقاء کسب و کارها

هفت روش برای ارتقاء و رشد کسب و کارها:

 

کلید پیروزیهای بزرگ، معمولا در سرعت، شگفت زده کردن و تمرکز داشتن است. در تجارت و کسب و کار هم این موارد از اهمیت بالایی برخوردارند. هفت کلید و روش و رمز وجود داره که بهتون قول میدم باهاشون میشه کسب و کارتون رو برای خودتون و دنیای اطرافتون ارتقاء بدین. هر کدام از این روشها و ایده ها و مفاهیم به تنهایی میتونه کافی باشه تا شما را در تجارت و کسب و کار به موفقیت مالی برسونه و وقتی این ایده ها و مفاهیم رو با هم ترکیب کنید اون وقت خواهید دید که با سرعت و کیفیت بیشتر و بالاتری در مسائل مالیتون پیش خواهید رفت.

و برای اینکه بتونید در این مسیر قدرتمند تر و آگاه تر پیش برید، حتماً مقاله :

هفت استراتژی عملی برای رشد و ارتقاء کسب و کار را بخوانید

 

▪ کلید اول :


اولین راه ارتقاء کسب و کارتون ساده است اما خیلی مهمه و بدون استثناء جواب میده و اون هم اینه که: سرعت تحویل کار به مردم رو بالا ببرید درست همونجوری که انتظار دارن و میخوان.

افراد موفق خوب میدونن که همه صبر و تحمل بالایی ندارن و خیلی از مشتریها هنوز نمیدونن کدوم کالا یا خدمتتون رو میخواهند، تازه برای تحویلش عجله هم دارن. مردم میدونن بین سرعت و ارزش پیشنهاد شما ارتباط مستقیم وجود دارد. کسی که بتونه سریع انجامش بده فرد بهتر و شایسته تری بنظر میاد برای ارائه ی با کیفیت تا فردی که کند کار میکنه یا هر وقت تونست انجام میده. اگه این اصل رو انجام بدین، شک نکنید تو هر کاری که باشین بازی رو خواهید برد. سریع اما درست، نه سریع و خراب ! حتی شما میتونین یک کسب و کار راه اندازی کنید تو هر زمینه ای که فکرشو میکنین و وجه تمایزتونو ؛بزارین انجام سریع و ...

 

کلید دوم :


کلید دوم برای رسیدن به دارایی بیشتر اینه که کیفیت بهتری نسبت به رقباتون رو ارائه بدین ولی با همون قیمت نه کمتر.

یادتون باشه که کیفیت اون چیزیه که مشتری میگه و میخواد و بهترین تعریف برای مدیریت کیفیت جامع اینست که ببینید مشتری چی میخواد و بری سریع تر از رقبای دیگه، اون کالا رو بهش بدی. منظور از کیفیت، دوام بیشتر یا شکل و ظاهر عالیه کالا و محصول نیست. کیفیت، اول از همه اشاره داره به ابزاری که بتونی اون کالا یا خدمات رو طبق نیاز مشتری بهشون ارائه بدی. این در واقع نیاز خاص مشتری یا منفعتی است که اون به دنبالشه و اینطوری میشه که مشتری کیفیت رو تو ذهنش تعریف میکنه. دقت کنید، این کلیدی که بهتون دادم، اما و اگر داره و اجرای اون نیاز به یکسری ریزه کاریها داره مثلا هیچ وقت کیفیت محصول رو وقتی بالا میبری سعی نکن قیمتتو بیاری پایین. سعی کن با قیمتی که رقبات میدن ارائه کنی اما با کیفیتی که بهت گفتم. ضمن اینکه با توجه به شرایط و مقتضیات زمان و مکان و همچنین جنس ( نوع ) مشتریهات، بعضی وقتها باید برای فروش بیشتر اتفاقاً مرتب قیمت را نسبت به رقیبات خیلی بالاتر ببری، پس استثناها رو اینجا منظورم نیست و بصورت عمومی مطرح کردم.

 

▪کلید سوم :


سومین کلیدی که میتونین باهاش دارایی تجاریتون رو بالا ببرید این است که دنبال هر راهی باشین برای ارتقاء هر کاری که دارین انجامش میدین.

یادتون باشه اگر بقیه هم دارن همون کالا و محصول و خدمات رو ارائه میدن، عوامل دخیل در این یک محصول یا خدمات، میشه ویژگیه حداقل اولیه یا کمترین انتظار بازار. اگه میخواین به عنوان یک فرد برجسته یا یک تولید کننده مطرح باشید، باید یک بعلاوه هم به هر کاری که انجام میدین اضافه کنین تا مشتری شما و پیشنهادتون را برتر از رقبای شما به حساب بیاره. شما میتونین محصولات یا خدماتتون رو با بهبود بسته بندی یا طراحیشون ارتقاء بدین. با استفاده از روش ساده سازی ارزش اون رو بالا ببرید. کامپیوترهای اپل دنیای کامپیوترها رو تغییر داد اونم با ساده کردن نحوه استفاده برای افراد غیر حرفه ای. یکی از ادعاهای بسیاری از کاربران اپل اینه که میگن هیچ وقت نیاز نداشتن دفترچه راهنما رو بخونن. برنامه هاش برای تنظیم و استفاده بسیار ساده است، بطوریکه خودشون رو به معنای واقعی توضیح میدن ! سادگی برای اپل یک امتیاز است که ارزشش رو بالا برده و البته برای تعداد بیشتری از شرکتهای دیگه هم که همین مسیر رو دنبال کردن.

 

▪کلید چهارم :


چهارمین روش و کلید افزایش سرمایتون، افزایش راحتی خرید و استفاده از اون محصول، کالا یا خدمات است.

هزاران رستوران فست فود مثال بارزشه که نشون میده چه تعدادی از مردم حاضرن برای راحتی پول بپردازند تا اینکه بخوان کلی تو شهر بگردن و دنبال رستوران و مراکز خرید دیگه باشن.

 

▪کلید پنجم :


پنجمین روش و کلید افزایش سرمایه و دارایی هاتون؛ بهبود خدمات به مشتریها است.

مردم اکثرا احساسی هستند. اونها تحت تاثیر نحوه برخورد صحیح و صمیمی و دوستانه، خوشرویی و مساعدت نمایندگان خدمات به مشتری قرار میگیرن. خیلی از شرکتها با تغییر سریع در واحد خدمات به مشتریشون به عنوان منبع اصلی مزیت رقابتی در بازار استفاده میکنند.

 

▪کلید ششم :


روش ششم و کلید ششم برای ایجاد سرمایه، تغییر سبک زندگی و تاثیری است که بر روی الگوها و رفتارهای خرید مشتری در سراسر کشور بوجود می‌آید.

بیشتر جمعیت مردم در حال تبدیل شدن به شهروندان سالمند هستند و بر طبق آمار و گزارشات دولتی، یک گرایش همه گیر هم در حال شکل گیری است و اون هم اینه که مردم مایل هستند بیشتر تو خونه باشن و تو دنیای خودشون باشن و البته لذت بخش تر کردن محیط خونه سلیقه و خواسته جوانهای امروزی با جوانهای نسل قبلیشون خیلی فرق دارد. مردم الان بیشتر دوست دارن برن مسافرت و برای تعطیلات مرخصی بگیرن، در نتیجه باعث رونق صنعت گردشگری و تفریحی زمینی و هوایی و دریایی میشن پس تغییر در سبک زندگی و عادتها میتونه فرصتهایی را ایجاد کند تا قابلیت ارائه یک محصول یا کالا یا خدمات رو پیدا کنیم. آنهم در بازاری کاملاً مشخص تا در مدت زمانی کوتاه به میزان درآمد و پولی زیاد برسیم.

 

کلید هفتم :


و نهایتا هفتمین روش برای بالا بردن سرمایه، برنامه ریزی برای طرح تحقیقات است.

این روش حامل پیدا کردن راهی است برای فروش کالا یا خدماتِ هر چه بیشتر و بیشتر به تعداد بیشتری از مردم با پایین ترین قیمتها. حتما شنیده اید که میگویند هر که طاووس خواهد،جور هندوستان کشد!خوب شما چطور میتونین کالا یا محصول یا خدماتتون را با حفظ کیفیت بالا اما به قیمت معقول ارائه بدین؟ چجوری میتونین هزینه تموم شده اون کالا یا محصول یا خدماتتون رو طوری کم کنید که مشتری بیشتری جذب کنید. زمانی که به فکر زیاد کردن سرعت ارائه محصول یا خدمات می‌افتین، کیفیت رو بهبود ببخشین. در هر مرحله از تولید، ارزش افزوده در نظر بگیرید. رفاه مشتری رو بالا ببرید و خدمات بهتری بهشون ارائه بدین. سبک زندگی و عادات رو تغییر بدین و راهی پیدا کنین تا قیمت تمام شده رو به صورت معقول بیارین پایین. (با توجه به شرایط) اون وقت خواهید دید که چه ایده ها و امکاناتی در محیط اطرافتون وجود داره که واقعا حیرت زده میشین و یادتون نره که: یک ایده روشن برای سودهی به مشتری اون هم به روشی که تا حالا هیچ کس انجام نداده، میتونه مثل یک تخته فنری عمل کنه که شما رو به سمت یک زندگی موفق و با دستاوردهای مالی سوق بده.

 

 

 

احسان قادری

باشگاه رهبران بیلیونر

مرتبط با این بخش
هفت استراتژی برای رشد موفق کسب و کار شما هفت استراتژی برای رشد موفق کسب و کار شما
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
خانهورود به حساب کاربریآخرین تراکنش هاسبد خرید

instagram
جستجو
معرفی ما

احسان قادری
مشاور مدیریت استراتژی
● استراتژیست ارشد بازاریابی
● متخصص راه اندازی، رشد و توسعه کسب و کار
● حرفه ای و آزموده در خروج کسب و کارها از بحران
● فعّال موفق اقتصادی
● تولیدکننده محصولات استراتژیک
●سرمایه گذار خطرپذیر
● دانش آموخته ارشد مدیریت صنعتی
● دانش آموخته کارشناسی صنایع
●آموزش رهبرانی که تفاوت ایجاد میکنند!!!
■احسان قادری فقط یک اسم در دنیای تجارت نیست، او نیروی محرّکه نوآوری و رشد و برندی مترادف با ثروت، قدرت و برتری است. او به عنوان یک استراتژیستِ ارشدِ بازاریابی و یک فعّالِ اقتصادیِ پویا و سرمایه گذاری جَسور با سالها تجربه در خطّ مقدّمِ بازاریابی و ساخت و تولیدِ محصولاتِ استراتژیک و نیز تخصّصِ بی بدیلش در راه اندازی و توسعه کسب و کارها، پروژه های متعدّدی را از لبه بحران نجات داده است!!!
ترکیبِ منحصر به فردِ وِی از توانایی علمی، تجربه های گرانبهای دنیای واقعی و تعهدِ بی وقفه اش به برتری است که باعث شده کسب و کارها و افراد و همراهانش به قلمرو درآمدهای میلیاردی پرتاب شوند و با استفاده از تاکتیکهای اثبات شده اش در موقعیّتِ اَمنشان باقی بمانند و پیروزیشان تضمین گردد!!!
بنابراین چه شما یک کارآفرینِ تازه کار باشید یا یک صاحب کسب و کارِ با تجربه یا فردی که به تازگی قصد راه اندازیِ کسب و کاری ساز و روی ریل را دارد، بینش ها و راهبری های تخصّصی این جوانِ نخبه ایرانی، همان قطب نمای مطمئنی است که برای پیمایشِ دنیای پیچیده تجارت به آن نیاز دارید.


نمایش بیشتر
گفتگو را شروع کنید
سلام!!! بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.